'MIJN ADVIES KOMT MEESTAL
IN SAMENSPEL TOT STAND'
Advies bij vraagstukken en opgaven
Je hebt te maken met een grotere opgave op het gebied van onderzoek binnen je project, lectoraat, practoraat, kenniscentrum of instituut. Er zijn bijvoorbeeld meer samenwerkingen, meer impact of meer middelen nodig. Wat daarin het verschil kan maken, is betere zichtbaarheid, grotere naamsbekendheid, stevigere verbinding of meer kennisuitwisseling of -overdracht. Communicatie krijgt dat voor elkaar.
Laat C in onderzoek je helpen met:
- positionering,
- profilering,
- (bijbehorende) communicatiestrategie (intern en/of extern),
- een communicatieplan of plan van aanpak,
- het speelveld in kaart brengen,
- projectcommunicatie,
- en/of interne communicatie.

Advies over onderzoekscommunicatie
Onderzoekscommunicatie kun je binnen een organisatie op allerlei verschillende manieren inrichten en uitvoeren. Maar wat gaat het beste werken voor jullie? En wat als het niet uitpakt zoals je had gehoopt? Goede onderzoekscommunicatie betekent dat het de profilering van de organisatie ondersteunt, maar ook dat onderzoekers gefaciliteerd worden in het realiseren van doorwerking en impact.
C in onderzoek heeft ervaring met:
- het opzetten en coördineren van onderzoekscommunicatie
- het ontwikkelen van beleid
Advies bij subsidie en impact
Subsidieaanvragen schrijven kost veel tijd en moeite en dan is het maar afwachten of je de subsidie toegekend krijgt. Die kans vergroot je door een goed verhaal te hebben over de impact die je wilt maken en hoe je die wilt maken. Maar welke activiteiten of stappen beschrijf je bij de werkpakketten over valorisatie en disseminatie? Schrijf je op wat je bij andere aanvragen ook opschreef, omdat dat blijkbaar is wat men wil lezen? Of houd je het expres breed om zoveel mogelijk opties open te houden?
Dat is niet nodig. C in onderzoek denkt en leest graag met je mee zodat je realistische en effectieve plannen indient.
